Valborg i Lund

(Varning för långt inlägg)

I lördags morgon gick vi upp strax efter klockan 7. Otroligt nog var jag ganska pigg och kom igång ganska snabbt. Jag tog komando i köket (någon som blir förvånad?) medans tjejerna började göra sig i ordning då det inte fanns plats för alla att göra sig i ordning samtidigt. Blev så småning om utbytt så jag kunde göra mig i ordning medans tjejerna packade ner all packning.

9.23 tog vi tåget mot Lund tillsammans med några hundra till. I parken i Lund mötte vi upp Lisa och Malin som redan var där och hade tagit plats i parken. Första cidern öppnade vi lite innan 10, inte ofta det händer:) Vi hade strålande sol hela dagen. Tur att Lisa hade med sig solfaktor annars hade jag bränt mig rejält vill jag lova.

Efter en hel del snack, drickande och dansande (fanns en stor musikanlägning så folk gjorde ett dansgolv i parken)  gick vi vid 17-tiden hem till två tjejer som delade lägenhet i Lund. Vi åt jättegod grillad mat som bestod av bla kött, majskolvar, halloumi och chorizokorv och till det fick vi en god hemmagjord potatissallad:)

Vid 23 tog vi alla bussen till en sittning där festen nu skulle vara igång. Men vilken besvikelse det blev när vi kom dit. Var väl sådär 25 personer i lokalen och musiken sög. Vi gav festen en chans och efter 10 min blev musiken väldigt mycket bättre:) Vi dansade fram till 0.45 då jag och Johanna gick mot bussen som gick till Malmö. Efter att köpt med lite mat på BK gick vi hem till Felicia som låg och sov för länge sen. Hon åkte nämligen hem efter parken då hon inte kände sig på topp.

Detta är en valborg jag sent kommer att glömma!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0