Röda faran

Igår var jag och Johanna ute och drack lite vin:) Jag mötte upp Johanna vid 20 när hon kom från jobbet och vi satte oss på Barolos uteservering. Känns som jag kommer bo på Barolo i sommar för dom har den absolut bästa uteserveringen på stan! Efter två glas vin bestämde vi oss för att gå vidare, testade och gick till cp men var inget drag så vi gick vidare till Olearys. Tänkte att det skulle vara mer drag där då dom hade visat hockey-vm. Men tydligen hade alla hunnit gå hem tills vi kom dit:p

Idag har jag varit rätt så seg under hela dagen. Efter jobbet promenerad jag till Cyckelcenter för att hämta ut min cykel (aka röda faran) som varit på service. Åh vad jag har längtat efter att få cykla!! Gick sedan ner på stan för att hämta ut mitt paket från hm. Två långklänningar som jag kommer kunna ha till vardags som på jobbet tex. Blev jättenöjd så dom får göra sällskap med mina andra kläder i garderoben:)

Jag har även hunnit med att cykla till Ica Weda för att lämna tillbaka flingorna jag köpte förut som hade utgångsdatum i mars. Passade även på att handla lite mat för kvällen.

Jag är rätt så nöjd med min dag trots att jag inte kunde gå på step och core pga min stukade fot. Gick iaf från jobbet ner till stan och sedan cyklade jag fram och tillbaka till weda. Nu ska jag hoppa in i duschen innan Desperate Housewives börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0