Nöjd!

Är riktigt nöjd över mig själv idag! Dock började dagen inte så himla bra. Vaknade med huvudvärk och den vägrade att ge med mig trots en rejäl frukost samt två treo. Och som jag hade räknat med så har jag världens  träningsvärk i lår, armar och i bröstmusklerna efter gårdagens Bodypump.

Och idag har jag inte heller legat på latsidan. Tror att jag nästan har cyklat 1 mil idag och sedan har jag powerwalkat med Mikalea i ca en timme. Btw så älskar jag mina nya gympaskor! Så himla sköna att gå och springa i :)


(Dagens middag. Ser kanske inte så mysigt ut på bild men god var den. Paj har blivit min nya grej. Denna paj var fyld med spenat och lax, mums!)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig du är! Kämpa på! Jag gillar träningsvärk, känns som ett kvitto på att man gjort nånting bra :P

Maten såg inte fel ut, paj är gott :)

2011-05-19 @ 21:21:56
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0