Jag <3 H&M

Har varit en otroligt seg dag då jag sov väldigt dåligt inatt. Jag somnade efter tolv inatt och sedan har jag inte sovit riktigt ljupt då jag vakande av tidingsbudet vid 4-5 imorse oc det har jag inte gjort sen jag började få LT i början på april..

Efter jobbet gick jag ner på stan för att slösa upp mina hm checkar jag fick tidigare i förra veckan. Fick en hel del som en blus, två linnen, ett par byxor, två nagellack, strumpor och en make up remover.

Nu blir det sängen för mig! Btw så ska jag och min mamma på ett seminarium imorgon på Park Hotell om stresshantering. Ska bli väldigt spännande och bästa mamma bjuder på middag på Park innan seminariumet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0