Helgen



Har haft en jättebra helg!:) I fredags var jag som sagt ute på Barolo och drack vin med vänner. I lördags tog jag en lååång sovmorgon. Senare på dagen åkte jag och familjen ut till Taxinge där mosters man firade sig. Då han fyllde jämn bjöd de på dom en massa gott som: laxpaj, kallskuren rostbiff samt skinka, kallrökt lax, potatissallad och sen en massa frukt som melon, jordgubbar, kiwi och pasionsfrukt.

När vi proppat i oss en massa god mat samt tårta åkte vi ut till stugan. Har inte varit där sen jag var där med tjejerna i vintras. Såklart bänkade vi oss fram Eurovison Song Contest och det blev en nagelbitare vid röstningen. Trots att vi inte vann så jag är extremt glad att vi kom 3a, bästa resultatet sedan Charlotte Perrelli vann 1999. Fick höra att Eric Saade vann semifinalen i torsdags, synd att det inte höll även igår! Och grattis till Azerbaijan som tog hem segern igår med låten Running Scared:)

Efter frukosten idag åkte jag och mamma till Växtriket för att inhandla lite blommor. Jag har tänkt att plantera om lite på jobbet så det var perfekt att ha med mamma som är en blomexpert:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0