Fynd

Tanken var att gå och träna efter jobbet. Men jag lyckades inte limma ihop sulan på min ena gympasko så jag ställde in träningen idag. Vilken var jätte tråkigt då min fot äntligen har läkt från stukningen och sedan var det ju mina favoritpass idag på World Class:(

Så jag gjorde sällskap upp till Kugens Kurva tillsammans med min mamma och köpte nya skor på Hi-Sort Factory Outlet där jag fyndade nya skor från Reedbok för 300:- Nu när jag tänker efter har jag haft mina gamla gympakor sen gymnasiet, så det kanske var dags att byta ut dom?

Vi gick även in på Ikea där man aldrig går ut tomhänt. Lyckades även fynda på Ikea vilket var en orkide som enligt skylten kostade 120:- men när kassören slog in blomman i kassan stod det 69:- Ett mycket bra fynd enligt mig själv!



Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Ja vi får verkligen åka till NY med ett tjejgäng, vore superkul! Och jag kan trösta dig lite med att jag faktiskt är lite avis på dig med, jag vill också åka till Barcelona :)

2011-05-18 @ 06:17:03
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0