Ännu ett inlägg om min förkylning



Nu har ja varit sjuk i 6 dagar, imorgon går jag in på min sjunde sjukdag men jag börjar se ljuset i tunneln. Har nog aldrig åkt på en sådan här jobbig och långvarig förkylning. Det jag mest längtar är att få tillbaka min röst. Jag har nog aldrig varit såhär tyst på år och dar. Veckan som har gått har jag levt som ett spädbarn: Sovit, ätit och gått på toa. Nu längtar jag till jag får sminka och klä upp mig. Att gå runt utan smink och med en pjamas 24/7 börjar bli ganska tråkigt!


Imorgon är det fredag och förhoppningsvis mår jag ännu bättre. Imorgonkväll är det myskväll hemma hos Becca i Enhörna, längtar att få träffa lite folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0