Söndag

Det går fort när man har kul! För den här helgen har gått alldeles för fort! Igår kväll var och och Emma hemma hos Mikaela och hade schlagermys. Vi diskuterade schlagerbidrag och allt annat som hade hänt på sistone.

Idag började jag dagen med 3½ timme i tvättstugan. Hade två veckors tvätt liggande då jag skippade tvättiden förra vecka då jag låg totaltdäckad i förkylning. Vid 2-tiden kom mamma och plockade upp mig och vi åkte upp till Skärholmen. Blev lite shopping för mig så som jeans, tunika, stickad topp, svarta byxor, rosa skärp, servetter och ett puder. Träffade även fina Johanna som jobbade på New Yorker:)

Efter några timmars shopping följde jag med hem till Ronna och blev bjuden på söndagsmiddag ala kycklingwok:) Fick kinderchoklad av min bror som varit i Schweiz och åkt skidor i Alperna. Han har sina bra sidor ibland ;)

Imorgon är det måndag och jag börjar jobba igen efter 1 veckas sjukskrivning. Känner mig nästan helt återställd från min förkylning förutom att min röst inte har hittat tillbaka. Känns iaf bra att komma tillbaka till jobbet, ska bli kul att träffa alla mina kollegor imorgon:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0