Shopping i Stockholm

Igår åkte jag och Mimmi upp till Stockholm för lite shopping. Efter en lunch i Gallerian och shopping mötte vi upp Linnéa som gjorde oss sällskap. Gick vidare i affärer och alla tre hittade något under dagen:) När vi kände oss klara vid fyra så gick vi till ett fik på Kunggatan där vi åt onyttigheter och snacka en massa skit.

Vid 18 åkte jag och Mimmi hem till Mimmi där vi lagade helstekt ytterfilé och potatisgratäng. När jag var hemma vid 22 stupade jag nästan i säng. Sommartidsomställningen och en heldag i Stockholm var för mycket för mig ;)


Laxpastan jag och Mimmi åt inne på Gallerian

Fina tjejer på Café Avenyn på Kungsgatan


Min nya jacka som jag köpte på Cubus, dock är den inte beige utan krämrosa.

Nytt läppstift. Dock samma färg som sist, man bryter inte ett vinnande koncept;)

Min nya boots! I lööve them! Kärlek vid första ögonkastet <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nästan exakt likadana skor som mig :) Men jag köpte dem förra året. Puss

2011-03-28 @ 23:09:36
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Caroline

OHH ÄR DEN ROSa.. EN SÅN har jag letat efter.. medans jag fortfarande kan stänga den =)

2011-03-29 @ 09:48:06
URL: http://ilbeyourcommander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0