Leva livet!

Igår hade jag och min kära vän Felicia en helkväll uppe i Stockholm. Vi började på TGIF där vi först tog varsin Appelmartini då väntetiden var 40 min för att få ett bord. Efter att vi har fått i oss förrätter och huvudrätter så gick vi vidare till Chinateatern för att se musikalen Leva Livet:) Passade mig som handen i handsken! Bästa var nog att dom hade tagit med citat som: Jag ska klippa din tong (laserturken), Vem var det som kasta?! (Skogsturken) och felberäkningen med euron som en sd-politiker gjorde i riksdagen.

Vid 22 tiden tog vi tunnelbanan till Lemon Bar. Ett riktigt bra ställe med en massa blandat folk! Jag och Felicia tog sista tåget hem och vi båda somnade så fort vi landande på varsin kudde hemma hos mig. Tack Felicia för en toppenkväll! <3

Idag bröt min förkylning ut totalt. Jag har aldrig varit så hes i hela mitt liv och seg är bara förnamnet! Vid halv ett mötte jag upp Emma T på stan för en lunch. Hade även tänkt att ta en lite shoppingrunda efteråt men istället fick jag hem och sov. Sedan var det att åka iväg hem till mina föräldrar på middag. Gissa om jag blev fortskämd! Toastskagen till förrätt, Oxfilé med råstekt potatis till varmrätt och halloncheesecake till dessert:)

Nu ska jag försöka sova så jag blir av med den här förkylningen! Imorgon hoppas jag att jag kommer iväg till Skärholmen med min mami. Det skall köpas en massa födelsedagspresenter och jag ska unna mig lite shopping:)

Sorry för ett långt inlägg!






Kommentarer
Postat av: Emma

Ni verkar haft trevligt :) puss

2011-02-27 @ 21:35:22
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0