Min födelsdagsfest

I lördags hade jag födelsdagsfest och flera utav mina vänner var här:) Det minglades, dansades och spexades för fullt! Vid tolv var det dags att dra ut på krogen. Först gick vi ner till 550 där världens kö var så vi gick till Flamingo istället. Där ekade det nästan tomt. Tror det inte kommer bli sig likt efter att dom har stängt det såkallde dansgolvet. Vi gjorde ett nytt försök på 550 och efter 10 min i kö så kom vi in.

När 550 stängde gick jag, Mimmi och Jessica förbi kebaben. Jag gick sedan hem medans tjejerna åkte iväg på efterfest. Efter att ha varit igång sedan kl 9 på morgonen hade jag ingen vidare lust med efterfest.




















Kommentarer
Postat av: Millie

Vad gör jag och Mims på sista bilden? :p

2011-04-18 @ 21:34:24
URL: http://milchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0