Lemon Bar

Igår var vi några stycken som grillade hemma hos Felicia:) Efter några glas rosé och några cider rullade vi upp med Emma bil till Stockholm, rättare sagt Kungsholmen. Vi var på ett ställe som heter Lemon Bar som är ett grymt ställe om man gillar schlager, popmusik och champange. För det är så jag kortfattar kvällen:) Får ej glöma bort att vi blev förföljda av två "ryssar" under hela kvällen. Var nära på att be dom dra åt helvete!

Strax innan Lemon Bar stängde vid 3 så kände vi att vi var nöjda för kvällen. Jag, Johanna och Felicia somnade så fort vi landade i sängen när vi kom hem:) Tack ännu en gång Emma som hade bil igår! När jag en dag tar körkort är det jag som ställer upp med bil och kör upp till Stockholm:)

Strax ska jag åka hem till mina föräldrar för att dels fira påsk men även fira min pappa som fyllde år i vintras. Då min farmor gick bort strax efter hans födelsedag så sköt vi på firandet.









Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för en grym kväll! När du tar körkort ska jag ge igen :P Under tiden så kör jag så fort jag vill och "orkar" vara nykter :)

2011-04-22 @ 22:25:33
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0