Borta bra men hemma bäst!

I torsdag tog jag mitt pick och pack och flytta in till Felicia för några dagar. Vilka roomiesar vi har varit:)

Torsdag: Vi åt grillat tillsammans med Johanna, Emma och Rebecca. Vi förade lite innan alla förutom Becca åkte upp till Stockholm vilket jag redan har berättat om.

Fredag: Vi började dagen med mysfrukost framför DH. Kände mig lite småseg efter torsdagens utgång i storstan. Senare på eftermiddag gick jag och Felicia ner på stan för att göra lite ärenden. Sedan gick jag hem till mig medans jag väntade på att klockan skulle bli 17 så jag kunde åka hem till mina föräldrar på middag. Mys mys! Som vanligt när min mamma har middag skämmer hon bort mig med en massa gott. Om någon undrar var jag har fått mitt matintresse så är det efter min mamma och min mormor. Min mormor har förörvrigt jobbat som kallskänka en gång i livet, så jag har det i blodet:) Vid 21 gjorde jag och min mormor sällskap till stationen tills det var dags att byta buss för oss båda. Resten av kvällen tillbingades framför DH med Felicia:)

Lördag: Kickstartade även denna dag med mysfrukost! Gick ner på stan för att köpa lite alkohol samt biljetter till Berget. Köpte med oss en varsin sallad och gick hem och pressade på Felicias altan. Senare på kvällen kom Johanna och Becca och gjorde oss sällskap till våran påskmiddag som igentligen inte var så påskig. Bänkade oss sedan framför tvn och såg Hur man blir av med en kille på 10 dagar.

Söndag: Efter en lång och mysig frukost intog vi solstolarna och låg och pressade fram till 15. Sedan tog jag mitt pick och pack åkte åkte hem igen.

Har känts helt underbart att få bo med några dagar. Säger inte att jag inte trivs att bo själv, men ibland kan det vara skönt med omväxling. Att äta frukost och diskutera vardagliga saker med något är jag inte så bortskämd med:)

Tack ännu en gång Felicia för en jättemysig helg som sambos! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0