3 helger att längta till!

Har så mycket att se fram emot dom kommande helgerna! :)

Nu på lördag kommer först familj och lite släkt över på kalas. Jag har skjutit på mitt firande då mina föräldrar är utomlands och kommer hem just på torsdag sent på kvällen. På kvällen på lördag kommer alla mina fina tjejer över på fest! Jag är jätte glad att två av mina gravidkompisar orkar palla sig hit och fira mig. Och Marina är ju trots höggravid!

På torsdag nästa vecka, alltså skärtorsdag tar jag mitt pick och pack och flyttar in till Felicia som är hemma under påsken och även har FF:) Vi har planerat en massa roligheter! :)

Den 28 april åker jag ner till skåneland för att hälsa på Felicia samt fira valborg i studentstaden Lund. Kan inte bli mer galet. Felicia har även lovat att bjuda på champangefrukost då någon prins i England gifter sig;)





Kommentarer
Postat av: Emma

Ja visst går tiden fort :) Vad kul att ha så mycket planerat, då går allt som är tråkigt mycket lättare :)

2011-04-13 @ 06:18:56
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Felicia

Haha någon prins är prinsessan Dianas son William - en stor händelse haha ;)

ser fram emot nästa och nästnästa helg :)

2011-04-13 @ 09:30:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Karin

Felicia: Jag kom inte på vad han hette när jag skrev detta inlägg, därför blev det "någon prins" :p



Emma: Verkligen! :)

2011-04-13 @ 20:08:54
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0