110401

Äppelpajen gjorde succé på jobbet idag:) Inte konstigt för den är extremt god!

Ikväll planerar jag soffläge. Efter en vecka me dålig sömn känner jag för att bara ligga i soffan hela kvällen. Har köpt god mat och jag ska tillaga om någon timme. Blir nog att se Smartare än en 5:e klassare vid 20. Är det bara jag som tycker den svenska versionen är bättre än den amerikanska? Funderar även på att se Baksmällan, måste ju vara en av dom bästa komedierna som gjorts! Can´t wait tills Baksmällan 2 har premiär! :)

Trevlig fredag på er! <3


Kände för att vara lite "kontorsklädd" idag. Så skjortan och kavajen åkte på idag:)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Älskar Baksmällan! Vi måste se tvåan tillsammans!

2011-04-01 @ 21:52:58
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0