The weekend

Helgen som har varit har både varit lugn och lite fartfylld:) I fredag efter jobbet åkte jag och Mimmi upp till Söder där vi åt på Tacobar och sedan åkte vi ut till Grönan för att se Hoffmaestro:) Helt galet att dom senare fick stänga Gröna Lund och neka 4000 personer då det var fullt på Grönan! Innan Hoffmaestro började spela mötte upp Mimmis kille och hans kompisar inne på en pub där vi kunde höra Hoffmaestro hela kvällen:) Jag fick syn på den ökända Kissie under kvällens gång;)

Efter konserten tog vi färjan till slussen och tog en barrunda på Götgatan, dock blev det bara två ställen eftersom pubarna stängde vid 1-tiden. Vi missade sedan sista tåget så det var bara att ta nattbussen hem men jag somnade ganska snabbt och vaknade till när Mimmi och Buffy skulle gå av i Tumba:p

Igår tog jag bara det lugnt. En veckas slit på jobbet och sedan utgång på det gjorde sina spår:p Kvällen tillbringade jag med Mikaela och Jessica:)

Idag har jag hunnit med en lunchdejt med Mia och vi hann även med en runda på stan. Senare promenerade jag ut till Ronna för att tillbringa lite tid med min familj:)

Ska stax gå och lägga mig så jag orkar med en nya arbetsvecka. Mycket roligt är även inplanerat i veckan som Welcomehomemys hos Milla, börja träna igen och födelsedagfest på lördag:)



Dessa sköneheter köpte jag på Dinsko i lördags.


Älskar detaljerna på skorna!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Snygga skor =)

2010-09-13 @ 16:41:21
Postat av: Emma

Vad rockiga skor, blir lite avis. Supersnygga!

2010-09-13 @ 16:43:02
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0