För kung och fosterland

Denna dag varit fartfylld! Bästa med den här dagen måste ha varit när och min kollega busade med en annan kollega som fyllde år idag. Han är nog världens störta motståndare till att vi har monrik här i Sverige. Så i fredags tryckte jag och min kollega upp en massa bilder på kungen och kungafamiljen och satte upp bildena i hans arbetsrum. När han sedan anlände till jobbet imorse spelade vi upp Kungssågen och vek oss av skratt när han upptäckte alla bilder och han skrattade minst lika mycket som vi:)

Annars har dagen rullat på som vanligt. Lika mycket på jobbet som vanligt! Efter jobbet har jag hunnit med att veckohandla, storstäda, diska, laga mat och ta en varm dusch.

Nu slänger jag in handduken för idag!

BTW! Saknar Johanna och Felicia så otroligt mycket! Johanna kommer hem redan på torsdag nästa vecka och Felica den 20 december. Vi har redan bokat in en filmkväll och jag hoppas vekligen vi kan få ihop en sleepover denna jul!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vad roliga ni är :)

2010-12-01 @ 22:07:56
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0