Zombie

Märks på mig idag att jag inte har sovit bra inatt. Jag vaknade vid tre av något som påminner om växtvärk. Fick gå upp och värma min vetekudde som jag sedan slängde på mitt knä. När jag sedan vaknade imorse var jag ganska pigg men ju längre dagen gick kände jag mig som en zombie. Jobbade verkligen som en sengångare! Det resulterade till 45 minuters övertid, blää!

Jag skippade träningen för jag skulle säkert inte orka med ett helt pass, och sen vill man ju kunna ge allt när man väl ska gå på ett pass:) Nu håller jag på att tvätta som en galning, har inte tvättat på över 1½ vecka så får egentligen skylla mig själv!


Kommentarer
Postat av: Emma

Det är ju just då du ska träna, när du är trött. Då brukar man piggna till ;)

2010-05-19 @ 07:06:11
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Karin

Så trött som jag var igår skulle jag inte hängt med för 5 öre:p

2010-05-19 @ 11:30:32
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0