Leva livet!

Söndagsågest it is! Men vilken helg det har varit! I fredags firade vi Emma pompa och ståt:) Trots en liten skara så hade vi jätte kul! När det var dags för utgång splittrades vi i två gäng. Vissa gick ut i Sthlm och resten här i Södertälje, till 550. Där var det ganska dött hela kvällen ut. När Felicia och Moa gick på efterfest gick jag hem och sussa i sängen:p

Igår blev det en spontan utgång. Kl 21 bestämde jag mig för att gå ut än att sitta hemma och tycka synd om mig själv med cola och chips. Och det var väl tur att jag gick ut, för vilken kväll det blev:) Mötte upp Felicia och vi satte oss på 550s uteservering sedan gick vi ner till The Strip där det var fullt drag:) Där mötte vi bland annat upp Moa och Milla. Jag och Milla ägde dansgolvet i lounchen hela kvällen lång:)






Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snygg tjej på nedersta bilden ;) Pussss

2010-05-17 @ 16:51:51
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0