Spikmatta

För ett litet tag sen kom jag hem från Ronna. Vi har ätit gulaschsoppa, handlat grill på Coop där jag även träffa söta Emma som slet för fullt, ätit rabarerpaj, skvallrat en massa, fått veta en jätte rolig hemlis av min mamma (stolt dotter!). Trots min otroliga träningsvärk från igår så cyklade jag till jobbet imorse och även hem till Ronna, nu ska det faan hända saker! Låg på min mammas spikmatta i 20 min och nu är har min träningvärk förutom i låren försvunnit, kan det vara spikmattan?

Nu i helgen väntar massa roliga saker! Imorgon bär det av till Kungsträdgården där Rix Fm Festivalen är. Artisterna som jag ser mest fram emot är: Erik Hassle (Har ni hört hans nya singel, standing where you left me?), Joshua Radin, Amy McDonald och Timoteij (Ingen sommar utan dom). Lördag blir det grillkväll i Ronna med en liten skara av mina vänner. Det ska grillas, röka vattenpipa och snackas en massa skit, hoppas vädret blir bra!





"I need to be bold
Need to jump in the cold water
Need to grow older with a girl like you
Finally see you are naturally the one to make it so easy
When you show me the truth
Yeah
I'd rather be with you
Say you want the same thing too"



Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att få en liten paus i arbetet, inte varje dag Kurran hälsar på :) Älskar också låten med Joshua Radin! <3

2010-05-21 @ 07:32:00
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0