Någon har snott min kavaj!

Jag har varit en riktig sucker på att skriva blogg i helgen! Men tiden har inte räckt så istället för att sitta vid datan så har jag umgåts med mina kära vänner, precis vad jag har behövt! Så här kommer en liten resumé:

Fredag: Shopping i Stockholm, bio med Milla, Mikeala och Mia.

Lördag: Lunchdejt med Mia, Emma och Milla, ätit middag med Mimmi och Johanna, firat Mikaelas födelsedag med 20 stycken galna brudar, druckit blåbärsshot alá Rhodos, slängt ur mig kommentaren: Någon har snott min kavaj!, ägt dansgolvet på The Strip, ätit fyllemat på Mc Donalds i Moraberg, åkt fram och tillbaka till Tumba, däckat i säng kl 3.30.

Söndag: Lunchat med Johanna, Elin och Linnéa som föresten har världens finaste gravidmage! Ska bli spännande att se vad hon klämmer ut för en liten krabat i sommar:) Lagat mat och firat Morsdag med min familj, fikat hos mormor och haft söndags mys med bästa Johanna.

Nu förstår ni varför jag inte har hunnit bloggat något:p Nu får jag hoppas på att jag hinner blogga något i veckan för hela denna vecka är fullspäckad!

Här kommer några bilder från helgen:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0