Helgen som gick i 180!

Blev inte så mycket bloggande i helgen, den har verkligen gått i 180 kan jag lova! Lördagen bjöd på en rejäl sovmorgon, shopping på stan, lunch med Mikkan, Anders och Kalle, tjafsade med en kärring till personal på bolaget, middag hemma hos mina föräldrar, förfest på Elsarostigen och utgång på The Strip. Ni förstår nu kanske att jag inte hann blogga:p

Söndagen mådde jag som jag förtjänade. Jag överdriver inte nu när jag skriver att jag låg sängliggande tills kl 17! Helt sjukt! Mestadels hade jag en grym huvudvärk som vägrade gå över. Vid halv åtta tiden kom Johanna och underhöll mig. Som vanligt hade vi varsin genomgång vad som hade hänt under kvällen, vi hade en del att berätta;)

Natten blev inte bättre den. Jag skrev för ett tag sen om en mardröm jag hade då jag vaknade mitt i natten och var helt kallsvettig. Inatt hände det igen, samma dröm. Samma sak hände, jag vaknade upp mitt i natten och var vättskrämd! När jag var liten och drömde mardrömmar gick jag alltid in till mina föräldrar och la mig mellan dom, kunde man känna sig mer trygg då? Inatt önskade jag att jag var 5 igen! Drömmen som jag nu har drömt om två gånger handlar om att någon som jag känner får ett mail om att han/hon kommer bli mördad inom en snar framtid. Det står även beskrivet hur: genom att få nacken knäckt.. Om jag drömmer den här drömmen igen vet jag allvarligt inte vad jag gör. För idag har mardrömmen hängt som ett mörkt moln ovanför mig..

Här kommer några bilder från en lyckad förfest i lördags:








Kommentarer
Postat av: Camilla

Snygg min på Mia, glad för pussarna? :)

2010-03-02 @ 00:08:19
URL: http://milchen.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha Mia, vad söt du är :)

2010-03-02 @ 07:55:38
URL: http://mikaelita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0