Hm paketet


Den här j*vla sommartiden tog kol på mig igår kväll. Jag kunde verkligen inte somna, efter kl 1 måste jag ha slocknat. Trots få sömntimmar har det gått över förväntan idag på jobbet:) Efter jobbet gick jag förbi Ica och hämta mitt hm paket som jag beställde i vintras. Jag beställde ju då kläderna en storlek mindre så jag hade press att verkligen gå ner i vikt. Och gissa vad, trots ett träningsuppehåll på 3 veckor pga en förkylning kunde jag nästa ha allt, men det satt ganska tajt:p Så några kg mindre och allt kommer sitta bra:)

Ska ta ett varmt bad ikväll, var ett tag sen nu. Trots att jag har ett badkar så badar jag ytterst sällan. Jag gillar att ta ett bad men unnar mig sällan. Men ikväll blir det hemma-spa med bad, ansiktspeeling, ögonbrynsfärgning och allt avslutas med brun utan sol:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0