Bloggtorka it is!


Känner inte att jag har har varit så bra på att blogga den senaste tiden, märks bla på antal läsare. Men skyller på att jag har bloggtorka, känner mig noll inspirerad att blogga just nu:( Dock känner jag på mig att det håller på att vända, nu ska det bloggas mer och mycket mer bilder måste publiceras;)

Ikväll har jag haft besök av Mimmi, Linnéa och Jessica. Vi har ätit gott och skrattat en massa. Tanken var att se filmen Edge of darkness, men jag och Mimmi fick aldrig igång den:( Attans, jag har verkligen sett fram emot att se den! Ist gick vi ner till filmkedjan och hyrde film. Jessica skulle gå och plocka lite godis till filmen och kommer tillbaka med den största godispåsen jag skådat:p Åh vad vi brast ut i skratt, nog mest för att vi alla var trötta och humorn låg på en väldigt låg nivå;) Killen i kassan måste trott att vi har dumma i huvudet eller något, haha!

Linnéa och Mimmi åkte hem vid halv tolv och Jessica är kvar här över natten:) Imorgon väntas mysfrukost och sen blir det en halvspontan tripp till Skärholmen med mami, dags att hålla i plånboken!


Älskar när Linnéa bjuder på sig själv!

Ser kanske så gott ut men det var det! Ugnstekt fläskfilé med fetaostfyllning(fetaost, basilska och soltorkade tomater)

"Det är dags för fredags myyyys"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0