The Hangover



Idag slappade jag enda fram till 15, sen tog jag tag i mitt liv och tog bort en del julpynt och kastade mina Hyrasinter då som hade vistnat. Julgranen åker forthoppningsvis ut på lördag, måste boka en dejt med min pappa så han kan hjälpa mig att fossla bort den:p

Vid 17 mötte jag upp Camilla på stan för lite shopping på Konsum, blev lite gott för kvällen:) Till middag blev det biff, pommes och bea. Kände att jag behövde lite lyx i vardagen för imorgon går jag in på ett hårdare liv! I vår ska jag fan vara nöjd över min kropp! Kvällen bjöds på The Hangover. Är nog en av dom bästa komedierna, verkligen min humor!

Nu är det dags att bädda ner sig i sängen för lite läsning (Andreas Carlsson självbiografi, eller som Mimmi säger: Mitt liv som gay:p) Imorgon börjar jag jobba igen efter nästan 2 veckors ledighet. Känns både bra och dåligt.

Tack Camilla för ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack själv! Jag följer ditt spår och sviker MKDK2010.. Vad blir det nu? MKFDKSÄDIHMÄSS2010.. :D

2010-01-06 @ 22:48:02
URL: http://milchen.blogg.se/
Postat av: Caroline

ska du börja träna? börja på world class.. jag kör där nu :P

2010-01-07 @ 17:28:27
URL: http://carolinessss.blogg.se/
Postat av: Karin

Camilla: Haha! Klockrent!

Carro: Åh vad jag blev nu! Äntligen en träningskompis! Tänkte träna i helgen, ska du med?

2010-01-07 @ 23:12:10
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0