Slut för idag


(Mando Diao konserten förra året på P&L)
Snart har även denna dag gått..

Har väl inte hänt så mycket än att jag har jobbat, handlat och varit hemma. Så jag har inte så mycket mer att skriva känns det som. Tror tjejveckan är på G för jag är extremt sötsugen eller rättare sagt chokladsugen hela tiden.. Mina kollegor kan ju då glömma sina muffins imorgon, för jag har ätit upp hälften snart:p

Imorgon väntar hockey på Axa. Har inte varit på en enda hockeymatch i år så nu tyckte jag att det var dags och det passar ju bra eftersom det är gratis imorgon:) Gratis är gott! Och det kan inte bli bättre eftersom SSK spelar mot Färjestad och vi vet ju vem som spelar där: DRAGAN! Hoppas bara på att det finns några biljetter kvar till mig och Emma när vi kommer dit, annars är det bara att vända och åka hem:(

Har Spotify:at sönder Melissa Horn ikväll. Åh vad jag längtar till jag får se henne live på Peace&Love i juli!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Peance and love är väl i juni om jag inte minns helt fel? :P Puss

2010-01-21 @ 10:11:00
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Karin

Själva festivalen börjar den 28 juni och håller på till den 4 juli. Men jag tror att dom kända och stora artister börjar spela på torsdagen, den 1 juli:)

2010-01-21 @ 10:52:15
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0