Nyårsafton 2010



Denna nyårsafton blev lite annorlunda jämfört med det senaste åren. Tidigare afton har vi varit runt 10 st men nu var vi endast 3 st år, men det var lika trevligt:) Detta år firade jag, Johanna och Felicia nyår tillsammans hemma hos mig. Vi började med att ta en fördrink i "salongen" och därefter blev det 3-rätters i "matsalen":p 3-rätters middagen bestod av: Advokadohalvor med skagenröra, Oxfilé med råstekt potatis med beasås och rödvinsås och det hela avslutades med pannacotta med frukt.

Efter en jätte mysig middag med en massa deeptalk halkade vi oss ner som tre gamla kärringar till Maren där vi skulle skåla för det nya året:) Efter att sett en hel del fyrverkerier och efter en tom Asti Martini gick vi hem till mig för att värma oss. Strax därefter skildes vi åt, Felicia skulle på en fest vid sjukhuset och jag och Johanna skulle till en fest vid Dalaparken.

Festen vid Dalaparken var i fullgång när vi kom dit. Mycket nya människor där:) Efter en massa prat, bra musik, ett tringeldrama, en försvunnen mobil (som senare hittades) kände vi att det var dags att gå hem, klockan var ju trots allt runt 4. Efter ett långt smsande så somnade jag runt 5:30.

Om jag ska sumera 2009 års nyårsafton så var det ett ganska lugnt firande för mig. Höll en ganska bra nivå på drickandet och det kändes bra, framför allt imorse när jag vakande;) Ett väldigt mysigt firande med två underbara vänner:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0