Nu jävlar!


Äntligen har jag kommit igång med träningen. Kändes så härligt att gå ifrån WC efter ett långt joggingpass på löpbandet. Musik gör verkligen att man presterar mycket bättre och det känns lättare att springa. Nu har tydligen min i-pod lagt av så nu får jag använda min mobil ist så länge. Träffade även Carro nere på gymet och båda är lika peppa! Känns riktigt kul att fått en ny träningskompis:)

Jag har direkt inget viktmål, bara att jag är nöjd över min kropp och att kläderna sitter snyggt på mig:) Jag har även ett par sk "skinnyjeans" (Ni som sett satc vet vad jag pratar om) i min garderob, när jag får på mig dom igen, då är jag nöjd:)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det blir plus minus noll när du dricker ikväll :P

2010-01-09 @ 16:07:25
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag har också ett par jeans som viktmål. När dom sitter på utan att jag behöver kämpa mig blå i fejan då är jag nöjd =)

PUSS

2010-01-10 @ 00:13:42
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0