Mardrömmar och kvällsfika

Det verkar som det inte bara var jag som sov dåligt inatt.. För det första hade jag svårt att somna då jag har vänt på mitt dygn. Efter att ha läst min bok i över en timme och vänt på mig flera gånger i sängen kunde jag konstatera att jag fortfarande var lika pigg som lärka. Låg och titta på tv och somna säkert efter kl 1. Och inte nog med det, jag hade världens mardröm inatt. Okej, jag kommer inte ihåg vad jag drömde men det var ngt rikitigt läskigt! För inte sen jag var liten har jag vaknat upp mitt i natten och varit så rädd som jag var inatt.

Efter 3 timmars sömn var det bara att gå upp när klockan ringde, ångest, ja tack! Dagen på jobbet kunde väl ha startat bättre, kände bara att jag stod och trampa i samma skit hela tiden. Som tur gick dagen väldigt fort och blev även lite övertid då jag ville ha klart skiten innan jag gick hem, och det fick jag:) Så imorgon är det nya friska tag på jobbet!

Ikväll har jag umgåts med mina underbara vänner. Jag, Mimmi, Mikaela, Emma, Moa och självklart Becca som vi var hemma hos:) Becca hade fixat en massa gott som cheesecake, peppisar, saffransbullar:) Vadå beach 2010 när man kan trycka i sig en massa gott:) Det pratades en massa skojigt som efterfester, KILLAR och såklart blev det lite serioustalk. Jag är så lycklig att jag har alla mina tjejer, ni gör livet lite mer värdigt att leva. Om jag hade fått hade vi alla varit samlade idag! När jag kom hem hade jag ett stort leende på läpparna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0