Lördag+Söndag

Det var en lyckad kväll igår:) Det åts Tacos, spelades Wii och så hade vi Singstar tunering. Vid kvart i tolv tåg vi tåget mot Södertälje och slog klackarna i taket på 550. Väl inne på 550 slog jag till en kille efter att han dragit mig ganska håt i håret:p Rätt håt honom!

Idag har jag bara tagit det lugnt, hade tänkt att städa men det får bli imorgon då jag även har tvättstuga. Vid halv sex tiden mötte jag upp Emma och vi tog en promenad upp till Elsarostigen där Mikaela skulle bjuda på middag:) Det blev biffar med fetaost i och till det blev det ris, tsatsiki och vitlöksbröd, himla gott allt ihop:)

Nu ska jag fortsätta dregga framför Frank Wagner på 4an..

Bilder från igår:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0