Jävla skitdag!

Från att det verkligen kunde ha blivit en toppen dag så förändrades den här dagen till en pissdag!

Jag vaknade upp med världens bästa humör, kunde tom ha gått upp innan klockan ringde, hur ofta händer det liksom?! Jag slapp stressa under hela morgonen och kunde lugnt ta mig till tåget. På jobbet flöt det på, ganska lugnt på telefon var det också. Men på eftermiddagen skulle allting ändras..

Jag jobbade över till halv sex, fick stressa mig igenom Willys för att hinna med bussen som skulle gå inom 10 min. Fick köra powerwalken hemåt då jag redan var sen till min tvättid! Tydligen så skiter Södertälje kommun att ploga upp all j*vla snö på trottoarerna så jag fick ploga mig fram. När jag kommer hem är det bara att springa ner till tvättsugan sen ner på stan för att köpa matlagningsgrädde (glömde det på Willys), hem igen, skynda sig att göra klart maten innan det var dags för att springa ner till tvättstugan igen. Usch fy fan!

Hatar att stressa! Jag var nära att lägga mig på golvet och tjura ett tag, kanske hade varit lika bra att lätta på känslorna? Jag är en människa som hellre biter ihop än att bryta ihop. Men jag skulle vilja vara lika bra på att bryta ihop som jag är på att bita ihop. För jag vet hur bra man mår efter att ha gråtit ut..


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ibland måste man få bryta ihop. Man känner sig tusen gånger lättare efteråt :) Puss

2010-01-18 @ 21:52:55
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag håller med föregående kommentator, gråt ut! Det brukar jag göra och jag mår bättre efteråt :) Puss

2010-01-18 @ 22:54:23
URL: http://miamo.blogg.se/
Postat av: Martina

Tro mig när jag säger att jag får psyk bryt varje gång jag är ute och går med Vilja i vagnen! Fy satan vad arg jag var igår, man kommer inte fram! Men det är ju iofs kanske bra träning då;)

2010-01-19 @ 10:56:11
Postat av: Karin

Mikaela & Mia: Får sätta på Peral Harber för få gråter jag garanterat:p

Martina: Du ska se ut i Södra vid mitt jobb, där har dom plogat upp snö på trotoarerna så man får gå på vägen. Kul att behöva riskera sitt liv!! Vi kanske ska skriva en insändare till LT ;)

2010-01-19 @ 12:53:18
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0