Hemmaspa

Tog en rejäl sovmorgon idag, tror jag har sovit i över 11 timmar, sååå skönt:)

Igår blev det hemmaspa för fulla muggar. Det las ansiktsmask, tog ett långt bad, peelade hela kroppen, smörjde in mig med rikigt fet hudkräm(har nog världens torraste hud). Efter allt så var jag helt slut. Eller jag var helt slut redan efter mitt bad, så när jag skulle tvätta mitt hår höll jag på att somna:p Trots det så kunde jag läsa min braiga bok som jag fick av min bror i julklapp, en väldigt inspirerande bok!

Nu ska jag lägga in lite musik i min ipod sen ska jag ner på WC och köra ett långt pass på löpbandet. Får även sällskap av Carro vilket känns jätte kul:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0