Full fart på S:ta Ragnhildsgatan

Gårdagen: Det flöt riktigt bra på jobbet igår:) Jag hann även med en massa som skriva ordrar, fakturera, arkivera 2009 års orderunderlag, beställa kontorsmatrial plus att svara i telefon hela dagen. Kändes riktigt bra när jag gick, i tid måste jag tillägga;) Sen Väntades det 3½ timmes tvättning. Jag tvättade den "vanliga" tvätten, gardinerna och en massa sängkläder åkte även också med:) Gissa om jag var slut när allt var torkat och klart.

Idag: Har sovit dåligt inatt för jag var jätte trött när jag gick upp imorse. Men jag tog mig upp i tid och gjorde allt behövde. Det har flytit på ganska bra på jobbet, hamna i någon slags eftermiddagskoma. Idag blev jag klar med arkiveringen då det fattades arkiveringspärmar igår. När jag kom var det bara att byta om och springa ner till WC där ett hårt steppass väntade. Det gick verkligen över förväntat, kanske för att jag är världens tävlingsmänniska, jag ger mig inte i första taget:p

Nu måste jag ta tag i städningen, disken och strykningen.  Hade tänkt städa igår men hann bara städa badrummet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duktig du är, både med städning tvätt och träning. Jag skäms ju nästan över mig själv när jag läser hur duktig du är!

2010-01-12 @ 21:40:23
URL: http://ematelstar.blogg.se/
Postat av: Karin

Hann bara med hälften av det jag gjorde igår:p Så du behöver inte skämas:)

2010-01-13 @ 08:34:10
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0