Body Jam

Det tog emot lite att klockan ringde 9:00 imorse, men jag pallade mig upp och var på gymmet till tio:) Men vilken besviken! Det stod att det skulle vara ett dansinspirerat pass med den senaste musiken. Okej, det var dans men inte den dans jag trodde och vart var den senaste musiken?!?! Jag var tyvärr jätte besviken på detta pass, men ska ge det en chans till, men inte kl 9:30 på morgonen, får bli ett pass mitt i veckan.

Snart ska jag ta och röja upp här hemma efter gårdagen. Senare i eftermiddag åker jag ut till stugan med mina föräldrar, ska bli så skönt att få åka bort från Södertälje ett kort tag.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är jätte duktig gumman! Är stolt över ditt kämpande :)

2010-01-17 @ 16:54:38
Postat av: Karin

Tack så mycket hjärtat!

2010-01-17 @ 19:15:50
URL: http://kurrans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0