Kjam och puzz

Gårdagen var väldigt lyckad! Blev lite shopping för min del, två par jeans och en blommig skjorta från Gina Tricot:) Planen var att hitta något snyggt till ikväll men jag hann inte:( Efter shoppingen blev det middag nere i Kungshallen där det blev Libanesiskt för oss båda. Filmen Farsan var hur bra som helst! Rekommenderas strakt! Den var både jätte rolig men också ganska sorgsen ibland.

På tåget hem blev jag och Mikaela underhållna av ett gäng 14-åringar som satt och gapa och sjöng:P Jag och Mikaela kom in på våra gamla msn- och lunarnamn vi haft, bla stringbruden_13 ;) Mycket kjam ocu puzz var det också;)

Nu är det tajm för mig att hoppa in i ducshen. Ska snart ner på stan och leta outfit för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0