Im back!

Känner att det är dags att ta upp bloggandet efter några dagars uppehåll. Här kommer en liten snabbrepris om vad som har hänt:

I fredags blev det firande av Sandra ute i Järna. En väldigt lyckad middag+förfest om jag får säga det själv:) Det spelades Singstar nästan hela kvällen och jag fattar fortfarande inte varför jag ALLTID hamna i det lag som förlora? Moa och jag sjöng: Ettan förlorar, tvåan vann.. Vid 23 tog vi tåget mot Södertälje. Jag kramade hej då till tjejerna som skulle ut och fortsätta kvällen medans jag skulle gå hem och sova.

Kl 9:45 kom mina föräldrar och plockade upp mig. Mini-spat mamma och jag var på var helt underbart. Det man fick för 550:- var helt galet! Ryggmassage, porklämmning, peeling, ligga under ånga, ansiktsmask, ögonbrynsplockning, hårmassage och avslutades med sminkning med miniralpuder:) Vissa av er vet ju att jag är grymt kittlig i nacken, kan nu tala om att jag är kittlig på höger skuldra, helt sjukt! Gissa om jag fick hålla mig för att inte dö av skratt när hon massera mig i nacken! Kvällen blev mindre lyckad. Jag fick avbryta middagen då hade så ont i magen då jag varken kunde sitta upp helt eller äta, nästan så jag kallsvettades! Hela kvällen spenderades framför tvn i fosterställning..

Söndagen försökte jag ta det så lugnt som möjligt. Min mage var betydligt bättre men kände ändå av magen. Fick tyvärr ställa in dejten med Jessica då jag varken kände mig så speciellt social och matlusten var borta. Så hela söndagseftermiddag plus kvällen spenderades framför tvn..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0