Galen kväll

Shiet vilken kväll det var igår! Så otroligt kul! Milla, Emma och Moa kom vid 17-tiden då hjälptes vi åt med middagen (läs dom, jag plockade undan alla kläder som låg överallt) Blev en mysig middag där vi skrattade åt et massa dåliga vitsar och Moas och Milla "rump" bilder. Det blev även deeptalk och om jag får säga det var i jävligt överens om vissa saker.

Kl 20 satte vi oss bänkade framför årets premiär av årets Melodifestival 2010. Rätt låtar kom till final:) Jag älskar Salem Al Fakir mer och mer, han har en sån utstrålning! Men vad höll den där rockgruppen på med? Varför var det bara sångaren och pianisten som var aktiv?! Dom andra såg ju bara i bakgrunden och inte gjorde ett piss..
När Melodifestivalen var slut drog förfesten igång på rikigt. Även Emma T, Johanna, Mimmi och Buffy droppade in under kvällen:) Vid tolvtiden gick vi ner till 550 där det inte var så jäkla stort drag som man hade trott. Men Dj Cute var grym! Hon spelade jätte bra musik hela tiden:) Vid 2 när 550 stängde var det dags att gå hem och jag fick sovsällskap, hela 4 st! Av någon konstig anledning sov dessa fyra personer i min soffa och jag sov själv i min stora säng, haha! Bilder från kvällen kommer upp ikväll.

Nu blir det Ikea med La Familia:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag älskar igår! :D

2010-02-07 @ 13:48:14
URL: http://milchen.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack för en toppenkväll, det blir alltid bäst när man tar det lite som det kommer, spontant. Hoppas du hittade massa fina grejer på IKEA idag :)

2010-02-07 @ 16:50:00
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0