Fetisdagen


Dagen började med att jag fick besök av fastighetsskötaren som har hand om fastigheten som jag bor i. Jag hade tidigare skrivit ett mail till Telgebostäder om lite frågor jag hade. Vet inte varför han var tvungen att komma förbi mig och ge svaren, men men, trevlig var han:)

Annars så har dagen flytit på som vanligt. Direkt efter jobbet åkte jag hem till Ronna där endast min bror var hemma, mina föräldrar var på föräldrarmöte i Flempan. Väl när mina föräldrar kommit hem dukades det upp för fika med semlor. Till min stora besvikelse så var det KÖPTA semor. När jag kommer hem så förväntar jag mig hemmagjorda semlor sa jag till min mamma. Tydligen hade min bror önskat köpta..

Nu längtar jag som en galning till helgen! Ansiktsbehandling, hårmassage och ryggmassge och Melodifestivalmys står på schemat på lördag och sen blir det sleepover med Jessica på söndag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0