Året 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flygit helt själv! Stolt över mig själv!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade nog inte nyårslöften, iaf inte vad jag minns.

3. Blev någon av dina vänner/bekanta föräldrar i år?
Ja :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?

Island


6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Att jag inte reste mer än vad jag gjorde.

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
28-31 oktober då jag besökte Felicia på Island


9. Största misstaget?
Inget jag kan komma på..


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har åkt på någon förkylning eller så men inget mer.

 

11. Bästa köpet?
Min flygbiljett till Island


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, kläder/skor, resor och sprit


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Den positiva responsen jag fick av min arbetsgivare i december

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
She Wolf, Från och med du, Dancing on my own, Hang with me, Waka Waka, We No Speak Americano, Teeange Dream, Dynamate, Hello och många fler!


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har nog varit lite upp och ner.


16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest mer, tränat mer m.m.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt mindre på andra och tänkt mer på mig!

18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj och lite släkt hemma hos mina föräldrar.

19. Blev du kär i år?
Nej


20. Hur många one night stands/ligg?
Alldelses för privat fråga!


21. Favoritprogram på TV?
Ensam mamma söker, DH, Greys.


23. Bästa boken du läste i år?
Andreas Carlssons självbiografi, dock har jag inte läst ut hela än.


24. Största musikaliska upptäckten?
Oskar Linnros! <3


25. Något du önskade dig och fick?
Yes


26. Något du önskade dig men inte fick?
Yes

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Jobbade och sedan hade jag familj och släkt över på kalas


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor! ;)


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Bekväm och snygg


31. Vad fick dig att må bra?
Vänner och familj

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Oskar Linnros ;)


33. Vem saknade du?
Saknar vänner som man var nära med förutom men glidit isär.


34. De bästa nya människor

Kommer inte på någon just nu. Dock håller jag hårt i min allra närmsta vänner! Det är en liten skara men jag vet att dessa människor kan jag lita på till 100% Jag har även lärt mig att man inte kan vara nära och bra kompis med alla. Tiden och orken räcker helt enkelt inte till. Sen finns dom vänner som man träffar midre än andra men ändå har har man en jätte bra relation, det är äkta vänskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0