Veronica Maggio

Igår vid 18 möttes jag, Johanna och Emma upp vid centralen för att åka upp till Grönan för att se Veronica Maggio. Innan Veronica dök upp delade vi tre på en sockervad vilket är ett måste när man är på Gröna Lund:) Strax efter 20 började Veronica spela och hon var grym! Jag är grymt imponerad över hennes kondis då hon är gravid i 8:e månaden!

Tanken var att vi tre sedan skulle splittras och åka hem men istället blev det en spontantripp till Kringelfestivalen där Darin skulle spela. Vi mötte bla upp Mikkis och stod och sjöng till Darin låtar:p Vidare till donken där vi mötte upp Sandra, Jessica och Madde. Några av oss gick vidare till Stanleys och dansade skiten ur alla!

Blev en väldigt rolig och trevlig kväll med några av mina närmsta vänner:) En väldigt spontan kväll då jag varken hade tänkt se Darin eller gå ut. Och imorse vakande jag och mådde hur bra som helst då jag endast drack 1 glas vin och ett glas cider på hela gårdagen:)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0