Underbara lördag

Igår var en bra dag. Jag lunchdejtade med Mikaela nere på Maren i solskenet:) Underbart att det äntligen blivit vår, me like! Vi invigde också årets första mjukglass nere på bryggan:) Vid 18 kom Mia och Mimmi och vi åt middag som bestod av potatisgratäng med tacogratinerad fläskfilé. Senare kom även Moa och Becca hit och förfesta. Jag och Mimmi fortsatte ner till Stippan medans Moa och Becca åkte på fest ute i Brunsäng.

Snart ska jag sätta igång med mitt städprojekt, att rensa ur min garderob på en massa kläder och "vinterkläder" så alla nya vårkläder får plats. Ikväll får jag besök av bästa Linnéa. Vi ska ha myskväll/sleepover och det uppskattas mycket väl från mitt håll:)







Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha ful bild på mig! Särar på benen ju :P Puss

2010-04-04 @ 20:07:36
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Ball

Hahaha den där tjejen i röd klänning med :P

2010-04-05 @ 08:24:14
URL: http://enball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0