KARLSTAD


What a weekend! Det blev verkligen en lyckad helg med Johanna och Mikaela:) Det enda negativa var att jag råkade tappa min kamera i golvet i lördagskväll och nej, jag var inte full! Här kommer en summering av helgen:

* How i met your mother maraton
* Fredagsmys
* Strosat runt på Karlstads gator
* Powernapat
* Cellus-dansen
* Pratats bröllop
* Förfestat
* Tagit sönder min kamera (Min studentpresent, så det gör lite ont i hjärtat)
* Stått på Templets gästlista;)
* Druckit Grashopper
* Hamstrat ketchup, salt och sugrör på BK
* Sett personer som tältar för att få första plats i Idolkön (är det inte minusgrader på nätterna?!)
* Legat halvdöd av trötthet

Detta var väl en bråkdel vad vi hann göra under helgen i Karlstad. Hoppas på fler galna helger!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0