Byter fastighetsägare


(Jag saknar KJM-tiden!)

Har inte haft ork att blogga nu när jag har varit sjuk, men nu är jag tillbaka:) Det har inte hänt så mycket sen sist.. Eller jo en sak! Jag ska byta fastighetsägare. Just nu det Telge Fastigeheter som står som fastighetsägare men nu ska Telge Bostäder ta över. Jag hoppas fortfarande att jag ska få mitt badrum omgjort som dom lovade när jag flyttade in..

Nu börjar förkyldningen släppa, vet inte om jag har nässköljningen att tacka? Ikväll har jag umgåts med Mikkis ute i Brunnsäng:) Blev bjuden på en god köttfärssås och som efterrätt blev det glass och fruktcocktail, mums! Vi pratade om allt mellan himmel och jord:) och sen blev det Idol.

Dags att sova nu, den här förkylningen tar kol på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0