Sleepover i Tumba


Den här dagen började inte bra! Jag fick springa som en idiot till tåget för att hinna med tåget som gick 07:47. Anledning till att jag fick springa var att smarta lilla Karin sprang runt och leta efter sin mobil som egentligen låg i fickan på tröjan. På 4 min sprang jag ner och hann med tåget, astma nästa! Dagen på jobbet flöt på galant:) Lagom mycket att göra hela tiden och så fick vi kanelbullar eftersom det är kanelbullens dag nu på söndag.

Efter jobbet tog jag tåget upp till Mimmi i Tumba. Blev lite shopping trots att jag har en strikt ekonomi men den var trots på rea och var väldigt fin, så det blir premiär av den imorgonkväll:) Nyss kom jag och Mimmi hem från en skön promenad i höstkylan. Nu står Mimmi och gör mat och min tanke är väl att hjälpa henne, haha! Sen blir det Idol och jag håller alla mina tummar på att Eddie och Clara går vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0