Karlstadweekend


Fredag - Anlände till Karlstad runt kvart i fem då jag möttes upp av Johanna, det blev kramkalas på en gång:) Vi tog bussen hem till Johanna där det slappades och sen gick vi i väg för att köpa pizza. Blev en lugn kväll framför Idol och andra program. Vi kom i säng lite efter halv två:p

Lördag - Gick upp vid 10 och åt lite frulle sen blev det raka vägen in mot stan. Blev en del shopping bla en kjol, linne, och en tröja:) Hem och fixa inför kvällens sittning som drog igång vid 19. Sittning var hur kul som helst, alla borde få gå på en sittning någon gång! Det sjöngs visor, lektes lekar och gissa vem som gick in för 100%, jo jag:p Vid halv tolv tog vi bussen ner till Nöjes där det var lååång kö. Det börjades tjafas med några turrar och Kurran gick i full gång och tog strid:p Väl inne på Nöjes dansades för fullt på Schlagerdansgovet och dracks goda drinkar:D När Nöjes stände sina portar drog jag och Johanna på efterfest hos henne, där det blev alldeles för mycket vin och det sjöngs en hel del på: Petter och jag, vi är goda vänner...

Söndag - Vaknade och mådde som jag förtjänade. Låg i fosterställning typ hela dagen tills det var dags att åka hem till Södertälje igen, tyvärr. Fick ta taxi till stationen då bussen gick extremt sällan på söndagar, hela 200:- fick jag betala. Ska aldrig mer åka taxi igen i Karlstad! Så fort jag hade kramat hej då till Johanna blev jag ledsen eftersom det är länge tills jag får träffa henne igen, första helgen i december om hon nu kommer hem då. När jag kom hem stupade jag i säng efter någon timmes tv tittande, helgen blev hård!

Kan sammanfatta den här helgen som en grym helg:D Singeltvåan ägde lördagskvällen! Allt kändes precis som vanligt hela helgen trots att vi inte ses som förut. Johanna, du gjorde mig hel igen<3

Bilder från helgen finns på fb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0