Hälsningar från Götet


Kom hem från Avenyn för ca en timme sen, jag helt slut och skulle kunna somna på en gång. Dagens har spenderas inne i Nordstan pga det dåliga vädret som var utomhus. Det börjades med en Tacobuffé som är grym god, om ni åker hit måste ni testa:) Sen var det bara ut i folkmassan och shoppa! Men blev inte så mycket jag kom hem med:( Antingen fanns det inte min storlek eller så satt det bara fel. Så jag hoppas på en bättre shoppingdag imorgon:) Bla ska jag på löshårsjakt och väskjakt, hoppas hoppas jag hittar ngt!

Ikväll har jag och min mamma avnjutit en underbar middag på mysiga Avenyn. Det blev en Italiensk resturang där jag åt Oxfilépasta med gorgonzola och champinjoner, mums! Nu är det Idol som gäller och sen måste jag få min skönhetssömn så jag orkar med morgondagen. Och jag vet en som kommer springa ner till frukostbuffén imorgon, för vem älskar inte hotellfrukosten?




Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad mysigt det låter! Jag vill också åka bort en helg, och Göteborg är en underbar stad!

2009-10-19 @ 13:03:26
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0