Göteborg nästa!


Nu är jag helt slut! Skulle kunna gå och lägga mig nu, men det har jag inte tid med. Måste ta en till runda i tvättstugan, sen ska det packas och sen väntar duschen. Alltså en hel del att göra! Dagen har rullat på i hög fart. Har bland annat varit på sjukhuset med Mia och uträttatt ett ärende och sen blev det även lunch med henne:) Ikväll har jag hunnit diska och tvätta trots att jag har varit seg hela kvällen.

Imorgon bär det av till Götebog, äntligen! Har längtat att få komma bort och tänka på något annat:) Planen är att shoppa en massa, äta gott och se en grym show på lördag, vi ska se Ladies Night:) Såg Ladies night för några år sen och det var grymt, så jag har höga förväntningar! Datan hänger med under resan, mest för att jag ska fördriva tiden på tåget, men blir nog lite bloggande på hotellet;)

Vårt hotell:







Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ha så kul gumman! Puss

2009-10-16 @ 08:16:39
URL: http://mikaelita.blogg.se/
Postat av: Mia

PÅ det där hotellet bodde vi också när vi var i Göteborg :) Puss

2009-10-17 @ 20:52:20
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0