Du är lazy


Blev inte så intensiv dag som jag trodde. Både träningen och fikadejten blev inställd:( Men på ett sätt ganska skönt för jag är helt slut efter den här dagen, sov inte så bra inatt. Efter jobbet tog jag cykeln upp till Willys för att köpa mat för kvällen men det fanns ett problem, hade verkligen ingen aning vad jag ville äta till kvällen, noll inspiration:( Efter ett varv runt butiken kom jag fram att det fick bli hamburgare:)

På vägen hem så mötte jag en gubbe i en uppförsbacke:
Gubben: Men varför cyklar du inte?
Jag: För det är en jobbigt uppförsbacke..
Gubben: Haha, meeh! Vet du vad du är?
Jag: Eeh, neej?!
Gubben: Du är laaaazy! Alltså, du är lat.

Jag tänker: Tror du inte jag fattar vad lazy betyder efter att ha läst engelska i ca 12 år?! Jag skrattar lite åt det han sa och sen började jag gå vidare. Då tar han mig på axeln och säger: Skoja bara, jag älskar dig!
Gissa om jag får panik och börjar nästan springa upp med cykeln i backen!



Kommentarer
Postat av: Emma

hahahaha! konstig gubbe! först säga att du är lat för att sen ändra sig till att han älskar dig.. hrm, jag skulle också blir rädd!

2009-10-08 @ 14:58:24
URL: http://ematelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0