Lista

Namn: Karin
Alias: Kurran, Kurr, Kurris
Hemligt alias: Mitt första msn konto ska vi inte prata om vad jag hette:p
Ålder: 21 år. Men om vi ska vara petiga så fyller jag 21½ idag :p
Bostad: En etta i centrala Södertälje
Avskyr: Falska människor, våldtäcksmän m.m.
Tycker om: Mina vänner, familj, choklad, resa, listan kan göras lång:)
Ditt bästa minne: Oj, finns för många.
Ditt sämsta minne: När nära och kära har gått bort för tidigt
Pinsammaste du gjort: Ett av många var när jag av misstag hade råkat skickat ut ett sms till många i min telefonbok att jag hade känslor för dom.
Din bästa sida: Har hört att jag är grym på att laga mat tydligen:p
Din sämsta sida: Att jag är för snäll ibland
Beskrivning om dig själv: Glad och positiv tjejer som lever livet:)
Kärlekslivet: Lika dött som på en kyrkogård
Klädstil: Har direkt ingen klädstil. Köper kläder som jag tycker är snygga och sköna:)
Komplex: Föör många:(
Vad finns i fickorna: Allt för onödiga saker!
Bästa personen du vet: Oj, för många att välja på
Sämsta personen du vet: Usama Bin Laden kanske:p
Drömyrke: Psykolog eller idrottspsykolog...
Dröm: Hitta ett jobb som jag brinner för, gifta mig och skaffa barn. Vuxenpoäng nu?
Det första du tittar hos killar: Heltheten
Det roligaste du gjort: Resorna med tjejerna under åren
Piercingar: Inga just nu iaf;)
Tatueringar: Inga
Samlar på: Min Line serie
Intressen: Shoppa, fika, träna, festa...
Höger- eller vänsterhänt: Höger sist jag kolla;)
Humör just nu: Ingen, är för trött!
Favoritgodis: CHOKLAD<3<3<3
Är det nåt du absolut inte äter: Lakris och Oliver
Kläder just nu: Jag älskar jeansleggings
Musik just nu: Spotify
Vad sa du senast: Hej då, tack för ikväll. (Till Jessica när hon gick från mig)
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Räkans 80-talet?
Sommarplaner: Vill åka utomlands, roadtripa i Sverige, åka till Gotland (Aldrig varit där)
Är du bra på matte: Njaa
Fisk eller badkruka: Älskar att bada..När det är varmt:p
Hur många kuddar sover du med: Två stycken
Favoritväder: Soool :)
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt om jag måste välja
Sparare eller slösare: Mitt i mellan
Vem är viktigast för dig: Familj och vänner
Bästa film: Stig Larsson filmerna är grymma!
Tror på liv på andra planeter: Har inte tagit ställning
Kommer du ihåg din första kärlek: Absolut!
Älskar du henne/honom fortfarande: Skulle inte påstå det:p
Har du några homosexuella vänner: Nej, men bisexuell
Tror du på mirakel: Självklart!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Såklart!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jaa!
Ser du på kärleken som ett misstag: Öh? Nej!
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Oj, mellan 2-3 kanske?
Bio eller promenad: Beror på
Är du kittlig: Jag är så kittlig att jag nästan kan kittla mig själv så att jag skrattar...
Snarkar du?: Vissa påstår det, men jag förklarar det med att jag är förkyld:p
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Njea..
Äckligaste insekten: Fästingar
Största svaghet: Jag är exremt höjdrädd
Det här är jag bra på: Kom inte den här frågan i början?
Bästa bok? Sämst på att läsa böcker. Men gillar Denise Rudberg
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att kunna vara osynlig
Chips, morötter eller godis? Allt är gott:D
Pizza eller hamburgare? Beror på vad jag är sugen på
Skriver du dagbok? Räknas bloggen?
Har du nån flickvän/pojkvän? Singel
Stökigt eller välstädat? Alla vill väl ha det välstädat?
Gungar du på stolen? Händer ibland
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Vilket skämt!
Vilken hand håller du gaffeln i? Beror på
Hur är din drömtjej/kille? Snäll, omtänksam, MOGEN, och ser någorlunda bra ut;)
Hur många syskon har du? En lillebror på 17 år
Vad är du mest rädd för? Att någon i min närhet går bort:(
Saltar du på maten? Ja, när det är för lite salt i maten:p
Gillar du att sjunga? Usch nej!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Samhälle/Ekonomi, trodde att det var ngt jag ville göra i livet
Anser du att du är stark? Haha, neej!
Brukar du sola? På sommaren
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och dricker vatten om det inte hjälper
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Nej
Kaffe, te eller inget? Båda:)
Har du en besatthet? Inget direkt vad jag kan komma på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0