I'm back :)

Nu är jag tillbaka till bloggen, jar har helt enkelt inte hunnit blogga något. Jag har hållt på med mitt städprojekt hela veckan. Fattar inte vart all skit kommer ifrån?! Så nu är lägenhet fin igen:)

Detta har hänt:

Tisdag: Dagen började inte alls bra. Fastighetsskötaren som skulle komma mellan 7-7:30 och fixa det sista med min skafferilucka, men ingen hade dykit upp vid halv åtta. Jag började bli irriterad över att han inte hade ringt ens.. 7:55 ringer han och säger att han hade åkt på ett akutfall och skulle komma inom 5 minuter. Fan vad jag hatar hantverkare! På jobbet kändes det som jag bara stod och trampa och inte kom någonstans:( Och turen hade ju inte precis vänt när jag kom hem. För när jag står vid porten inser jag att jag glömt mina nycklar i lägenheten, för jag behövde inte låsa när jag gick hemifrån och helt enkelt inte tänkt på nycklarna. Så det var bara att åka hem till Linnéa som tur var hemma och hämta min extranyckel.

Onsdag: Gårdagen gick betydligen bättre, kändes som jag fick mer gjort. Och vad skulle jag göra utan mina underbara kollegor. Det är två stycken jag kommer överns med som man kan skoja med och ha kul. Och inte tala om mina favoritkunder. Dom frågar alltid hur man mår, vad man ska göra i helgen/gjort i helgen osv. Nu har jag fått veta att en av dom ska ev sluta och gå i pension efter jul:( Efter jobbet umgicks jag med underbara Mimmi. Vi gjorde Tacogratäng och bara myste. Älskar våra pratstunder, för jag mår så jäkla bra efteråt:) Tack hjärtat<3

Idag: Idag avslutade jag mitt städprojekt. Nu har jag rensat huset på massa skit, dammsugit, torkat, dammat, diskat, hängt upp kläder, tagit ner det gamla badrumsskåpet och min stora resväska som jag senast hade till Rhodos:p Skönt att få undan lite:) 


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack själv gummsan! Mysigt med bio på onsdag också :D

2009-11-21 @ 01:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0